Kraken Inbound

    

Hvad er HubSpot ?

HubSpot er en amerikansk inbound marketing- og salgs software virksomhed der hjælper andre virksomheder med at konvertere de rette leads til kunder og pleje dem hele vejen i processen. De kan gøre din hjemmeside til en magnet, der kan tiltrække de rette kunder.

Traditionel markedsføring er forbi

Gammeldags traditionel marketing og salgs taktikker virker ikke længere lige så effektivt. Med inbound marketing tiltrækker du de rigtige kunder gennem deres egne interesser. Lav indhold optimeret til søgemaskinerne og del det på diverse sociale medier der passer din virksomhed og kunder bedst.

Engager dine besøgende med landing pages, call to actions samt personaliseret hjemmeside og e-mails. Inbound marketing er mere personlig og menneskelig markedsføring der foregår på kundens præmisser.

De 3 trin i inbound marketing

Hvad er HubSpot ?

  • Tiltræk: Lav indhold i form af videoer, blogindlæg, ebøger og andet der har relevans for din målgruppe. Optimer og del det på dine sociale medie kanaler med mest relevans for dine brugere.
  • Konverter: Få dine besøgende konverteret til leads gennem stærke tilbud der har relevans for netop dem. Brug landing pages til at promovere værdifuldt materiale. Engager de rette besøgende med call to actions der bliver præsenteret klart og tydeligt til dem.
  • Glæd: Gør dine leads til tilfredse kunder. Indsaml information fra dem så du kan hjælpe med at løse de konkrete problemer de har.

Alt i en samlet software

HubSpot er alt din virksomhed behøver i en samlet pakke der er lige til at komme i gang med. Der er alle de værktøjer du behøver for at lave inbound marketing. Det er en prisvindende service der har hjulpet mange virksomheder med at mestre inbound marketing.

Du får værktøjerne til at mestre alle led i den indgående salgsproces. Bedre marketing med mindre arbejde og bedre support. Få et fuldt overblik og få styr på dit salg gennem CRM der automatiserer din data. De forener fællesskaber på tværs af grænser og skaber stærke partnerskaber med over 34,000 kunder i 90 lande.

 

Skemaer og skabeloner

Sådan opstod HubSpot

Mens de hjalp start-up virksomheder, fandt de ud af, at potentielle kunder var blevet gode til at blokere for traditionelle marketing- og salgstaktikker. De fandt det besynderligt at en lille blog uden noget budget kunne generere mere trafik end virksomheder med et kæmpe marketing budget.

Der blev undersøgt til bunds, og de fandt ud af, at de gamle metoder ikke var lige så effektive mere, og at folk ikke vil forstyrres med marketing eller salg, der ikke har værdi for dem. De vil have, at nogen hjælper dem med deres konkrete problemer. Det var på tide at lave marketing og salg mere menneskelig. Det var på tide at behandle hver kunde som et virkeligt menneske og ikke bare som data i et excel ark.

Derfor er vi HubSpot partner

Vi finder deres Growth Stack som den bedste platform på markedet. Med den er man i stand til at implementere, arbejde med og opnå resultater på ingen tid. Vi oplever at softwaren skaber langt bedre resultater for os, end vi næsten turde håbe på, og derfor vil vi også formidle det videre til vores kunder. Samtidig afspejler de mange af vores egne værdier. De elsker hvad de laver, og arbejder hårdt på at optimere alt.

 

Se hvordan en marketing platform skaber flere brandvarme leads!

Det er en virksomhed, der kæmper, for at forbedre måden man laver marketing på verdenen over. Deres succes består udelukkende i deres opbygning af en god kultur, med medarbejdere der alle brænder for hvad de laver. De er evigt fornyende, og eksperimenterer hele tiden med nye tiltag, der måske er i stand til at ændre på fremtidens marketing. En ting er sikkert, så længe vi mennesker udvikler os, og den måde vi agerer på også gør det, så skal vi også udvikle den måde vi markedsfører og sælger på!

Se også: